گنجه

نمایه ی کتاب های هنر و معماری

گنجه

نمایه ی کتاب های هنر و معماری

گنجه

همه ما میدونیم که بازار کتاب بخصوص هنر و معماری حسابی داغه! اما گاهی برای خرید یا خوندن یه کتاب دچار تردید و دو دلی میشیم! گنجه جایی برای معرفی، نقد، و گاهی خلاصه کتاب های هنر و معماری است.

جمعی از دانشجویان ارشد،دکتری تهران مدرس و بهشتی

آخرین نظرات

دید اقتصادی: داستانی جذاب برای اموختن اقتصاد

چهارشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۶، ۰۲:۳۰ ب.ظ

به نظرم عنوان اصلی کتاب بهتر بود :

How an Economy Grows and Why It Crashes

این کتاب اصلا کتابی برای اموختن اقتصاد نیست بیشتر کتابی است برای اشنایی با تاریخ اقتصاد ایالات متحده و اینکه چطوره سر دیگر کشورها کلاه گذاشته و مشکلات داخلی خودش رو بیرون فرستاده ک البته برای این منظور کتاب خوبی بود.

نثر کتاب و داستانی بودن و طنزش خیلی دلنشین بود و باعث می شه به واقع همون طور ک مترجم هم گفته ادم نتونه کتاب رو زمین بذاره و یهو تا اخر کتاب می خونه و تمومش کنه.

 

دید اقتصادی: داستانی جذاب برای اموختن اقتصاد

 تصویر کتاب ازینجا


کتاب داستان سه مرد رو روایت میکنه که در یک جزیره زندگی می کنند. اون ها روزی تنها می تونن یک ماهی بگیرند! اون هم با دست. یک روز یکی از اونها ایده ای به ذهنش میرسه! برای ساخت یک قلاب ماهیگیری باید یکی دو روز چیزی نمیخورد و وقتش رو صرف این کار میکرد کاری که ریسک داشت و ممکن بود موفق نشه. بالاخره اون مرد موفق میشه و مازاد تولید داره حالا میتونه به اون دو تای دیگه یک ماهی وام بده تا بتونن قلاب هاشون رو بسازند ... داستان پیچیده تر میشه و در خلال داستان نویسنده وام، تکنولوژی، پیدایش بانک، ظهور خدمات و ... رو توضیح میده.


دید اقتصادی: داستانی جذاب برای اموختن اقتصاد




نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">